The BSS Tour Łódź

The BSS Tour Łódź

Prelegenci

Prelegenci

Adam Brzostowski Miasto Łódź Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej
Adam Pustelnik Miasto Łódź Zastępca Prezydenta
Anna Czyż Warner Bros. Discovery People & Culture Senior Manager
Anna Daszczyńska ING Hubs Poland Dyrektor HR
Bartosz Budzewski Philips Global Business Services Market Value Stream Leader – EMEA
Benjamin Cornils ITP Prizren Technical Adviser at the Digital Transformation Center
Dorota Nowak HCIT Masters Advisory CEO
Igor Siedlarski KPMG Senior Manager
Ildikó Matyi-Raczki KPMG Hungary Director of the Finance Process Advisory and Resourcing Team
Ireneusz Jasielski AstraZeneca Head of Technology & Data Architecture
Joanna Gralewska .mdd Dyrektor Handlowy Polska Północna i Centralna, zarządzająca rynkową strategią sprzedażową
Justyna Wojdak KPMG Manager
Kacper Grabowski Michael Page Dyrektor
Katarzyna Lazarevic Philips Global Business Services Senior Supply Chain Director GBS EMEA
Katarzyna Zalewska Husqvarna Shared Services Centre SSC Head
Konrad Krusiewicz The Design Group Założyciel, CEO
Marcin Janiszewski Elekta Business Services Vice President
Michał Bielawski Adaptive Solutions and Advisory Group Partner Zarządzający, CFO
Michał Kasprzyk Alcon Global Services Head
Miłosz Aleksander Tate and Lyle GSS Wice Prezes Tate & Lyle, Dyrektor Zarządzający
Péter Kiss KPMG International Business Development Advisor
Paweł Łopatka Customertimes Senior Vice President
Paweł Płocki Trumpf Dyrektor SSC
Paweł Rowicki ISS Head of Shared Services Transformation
Paweł Rychlik KPMG Senior Manager
Piotr Górnicki HSBC Acting Head of Markets and Securities Services for Poland
Piotr Jarosz KPMG Director in Shared Service and Outsourcing Advisory
Rafał Stawasz XSYS Global Dyrektor SSC
Tomasz Leśniewski Clariant GBS Head of Shared Service Center Poland
Waldemar Nowak Automation Innology Założyciel, CEO
Wiktor Doktór Pro Progressio Prezes
Wojciech Bieniek AstraZeneca Associate Director GFS Science R&D Units
Zuzanna Krech Cushman&Wakefield Associate, Regional Director Central Poland
  • Linkedin
Paweł Rychlik KPMG Senior Manager Paweł posiada 30-letnie doświadczenie w finansach, które zdobywał w przedsiębiorstwach z sektorów FMCG i farmaceutyczno-medycznego. Zarządzał zespołami finansowymi, treasury, płacowymi i logistycznymi, a także odpowiadał za rachunkowość finansową i zarządczą. Jako kontroler finansowy odpowiadał za outsourcing procesów F&A. Był również zaangażowany w migrację procesów dystrybucyjnych do Regionalnego Centrum Logistycznego. Jako Senior Manager w zespole SSOA wspiera klientów KPMG w transformacjach SSC/GBS, dostarczając kompleksowe usługi na etapie strategii, projektowania, wdrożenia i optymalizacji wykorzystując metodykę Service Delivery Lifecycle.
  • Linkedin
Igor Siedlarski KPMG Senior Manager Senior Manager w KPMG Advisory i wykładowca akademicki. Igor posiada kilkunastoletnie doświadczenie consultingowe zdobywane w międzynarodowych korporacjach.

Igor specjalizuje się w budowaniu efektywnych organizacji poprzez tworzenie i wdrażanie Modeli Operacyjnych dla funkcji finansów i łańcucha dostaw, usprawnianie i digitalizację procesów, oraz optymalizację kapitału obrotowego.

Kompleksowo doradzał wielu globalnym firmom w przygotowaniu, implementacji i optymalizacji SSC/GBS. Zarządzał obszarem O2C podczas jednej z największych fuzji i spinoffów w historii biznesu, za który to projekt otrzymał pierwszą nagrodę „Driving the exceptional client service”.
  • Linkedin
Justyna Wojdak KPMG Manager Justyna jest menedżerem w Dziale Doradztwa Biznesowego KMPG. Posiada 13-letnie doświadczenie w sektorze CUW w obszarach: finanse i księgowość, obsługa klienta, zarządzanie programami, projektami i zmianą, od 9 lat świadczy usługi doradcze dla firm. Justyna zdobywała doświadczenie zawodowe w międzynarodowych korporacjach, będąc zaangażowaną w przedsięwzięcia z sektora SSC/GBS, m.in. w budowanie strategii (ocena lokalizacji, studium wykonalności, business case, ocena dojrzałości organizacji), projektowanie SSC/GBS (TOM, budowanie planu transformacji), implementację strategii (przeprowadzanie transformacji, PMO) oraz standaryzację i optymalizację procesów F&A.
  • Linkedin
Wiktor Doktór Pro Progressio Prezes Wybitny ekspert branży outsourcingu, specjalizujący się w wielu obszarach związanych z nowoczesnymi usługami dla biznesu, włącznie z BPO, R&D, ITO, Call Contact Center oraz tematyką nearshoringu i offshoringu. Jest prezesem Pro Progressio – organizacji zajmującej się doradztwem i konsultingiem z zakresu nowoczesnych usług dla biznesu. Wiktor należy do grona najważniejszych osobowości outsourcingowych w Polsce i wielokrotnie był nagradzany za swój wkład w rozwój sektora usług dla biznesu w Polsce. Jest twórcą i autorem dwóch podcastów o tematyce sektora nowoczesnych usług dla biznesu - polskojęzycznego "BSS bez tajemnic" oraz anglojęzycznego "Good Morning BSS World".
  • Linkedin
Adam Pustelnik Miasto Łódź Zastępca Prezydenta
  • Linkedin
Adam Brzostowski Miasto Łódź Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej
  • Linkedin
Michał Bielawski Adaptive Solutions and Advisory Group Partner Zarządzający, CFO
  • Linkedin
Zuzanna Krech Cushman&Wakefield Associate, Regional Director Central Poland Od 7 lat związana z Cushman & Wakefield. W ramach regionalnych struktur firmy, zbudowała silny zespól w Łodzi i Poznaniu, obecnie rozwija kolejne rynki Polski Centralnej. Zuzanna reprezentuje zarówno najemców, jak i wynajmujących, a w portfolio jej klientów znajdują się między innymi Infosys, Takeda, Miele, Newell Brands, Kuehne Nagel, Raben, Franklin Templeton oraz Bank Citi Handlowy. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Politechnice Łódzkiej, jest także absolwentką Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Konrad Krusiewicz The Design Group Założyciel, CEO Od ponad 15 lat związany z branżą nieruchomości biurowych. Doskonała znajomość rynku, szeroka wiedza architektoniczna i nieograniczona kreatywność, sprawiają, że nie boi się on eksperymentować i tworzyć pionierskie projekty biur dla wielkich korporacji. Stworzył zespół architektów, których dobrał ze względu na ich profesjonalizm i pasję. Od 2005 roku jego pracownia architektoniczna The Design Group przeprowadziła już ponad 400.000 m2 działań projektowych w całej Polsce, a także jest laureatem licznych konkursów branżowych. Prywatnie, Konrad jest entuzjastą tenisa i skoków ze spadochronem.
  • Linkedin
Kacper Grabowski Michael Page Dyrektor Jest związany z Page Group od 2015 roku. W ramach Page Group Poland odpowiada za cały sektor SSC/GBS/BPO i Outsourcing Procesów Rekrutacyjnych (RPO), które Michael Page realizuje dla partnerów biznesowych. Od wielu lat wspiera swoich klientów w rekrutacji najlepszych talentów na wszystkich poziomach organizacji oraz doradza im w zakresie architektury procesów rekrutacyjnych.
Doświadczenie Kacpra obejmuje doradztwo i nadzór nad projektami polegającymi na tworzeniu nowych SSC/GBS lub rozbudowie istniejących. Współpracując z klientami, pomaga tworzyć ich Employer Value Proposition oraz wspiera ich lokalnym know-how i najlepszymi praktykami.
  • Linkedin
Piotr Górnicki HSBC Acting Head of Markets and Securities Services for Poland Piotr Górnicki dołączył do HSBC 14 lat temu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Rynków i Usług Papierów Wartościowych na Polskę, gdzie jest odpowiedzialny za klientów instytucjonalnych i korporacyjnych. Jednocześnie Piotr zarządza ryzykiem strukturalnym stóp procentowych, płynnością i finansowaniem HSBC w Polsce. W swojej karierze w HSBC Piotr był dyrektorem Departamentu Skarbu Rynków HSBC w Polsce, a także zajmował się zarządzaniem bilansem w Londynie, Paryżu i Dubaju. Piotr posiada tytuł licencjata i magistra Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także licencję maklera papierów wartościowych KNF.
  • Linkedin
Michał Kasprzyk Alcon Global Services Head Michał posiada 17-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał pełniąc różne role lokalne jak i globalne w obszarach takich jak Finanse i Kontroling, SSC/GBS, sprzedaży oraz IT. W czasie swojej dotychczasowej kariery zajmował się m.in. budową globalnych struktur w obszarze FP&A, budową nowych centrów SSC/GBS, optymalizacją procesów finansowych i kontrolingowych oraz prowadzeniem programów związanych z wdrożeniami systemów informatycznych oraz hurtowni danych. Od ponad 3 lat Michał jest związany z firmą Alcon, gdzie odpowiada za budowę i rozwój wielofunkcyjnego centrum Alcon Global Services w Warszawie.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Joanna Gralewska .mdd Dyrektor Handlowy Polska Północna i Centralna, zarządzająca rynkową strategią sprzedażową Joanna Gralewska jest obecnie menedżerem sprzedaży spółki mdd, zaliczanej do grona największych polskich producentów mebli i rozwiązań aranżacji wnętrz biurowych. Wcześniej, przez ponad 10 lat, zdobywała doświadczenie sprzedażowe i menedżerskie w Martela Group oraz przez 7 lat w Lafarge Nida Gips. Budowała również i rozwijała nowopowstający dział sprzedaży druków akcydensowych w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. Obecnie jest odpowiedzialna wraz z Zespołem za rozwijanie strategii działania mdd oraz zarządzanie nowym modelem sprzedaży w Polsce. Na co dzień współpracuje z inwestorami, architektami, deweloperami, agentami nieruchomości, operatorami budynków oraz kluczowymi Klientami i Partnerami Biznesowymi mdd. Na swoim koncie ma kilkaset zrealizowanych kontraktów kompleksowej aranżacji i wyposażenia nowoczesnych biur, zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Z wykształcenia magister inżynier, absolwentka Politechniki Łódzkiej, prywatnie żona i matka dwójki wspaniałych dzieci.
  • Linkedin
Tomasz Leśniewski Clariant GBS Head of Shared Service Center Poland Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz programu Executive MBA na Uniwersytecie w Illinois. Od początku swojej kariery zawodowej jest ściśle związany z branżą nowoczesnych usług w biznesie. Przez ostatnie 15 lat pracował jako specjalista i menedżer w branży usługowej. Od 7 lat związany jest z firmą Clariant, w której pełni funkcję dyrektora Centrum Usług Wspólnych oraz Prezesa Zarządu.
  • Linkedin
Dorota Nowak HCIT Masters Advisory CEO Dorota jest Dyrektorką Zarządzającą butikowej firmy Executive Search and Recruitment - HCIT Masters Advisory. Jest ekspertem z bogatym doświadczeniem zdobytym w uznanych międzynarodowych korporacjach, w tym w firmach konsultingowych, takich jak PwC, Bain & Company oraz Kelly Services, Manpower.
Dorota posiada szeroką wiedzę z zakresu konsultingu oraz sektora SSC/GBS/BPO w zakresie pozyskiwania kandydatów zarówno lokalnie, jak i za granicą. Pełni rolę Doradcy Klienta ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju sektora outsourcingu w Polsce.
  • Linkedin
Ildikó Matyi-Raczki KPMG Hungary Director of the Finance Process Advisory and Resourcing Team Ildikó ma ponad 16-letnie doświadczenie i głęboką wiedzę w zakresie finansów, księgowości, konsultingu i sektora SSOA. Ildikó jest odpowiedzialna za globalne projekty transformacyjne, usprawnienia procesów związanych ze Smart Digital Finance, transformację finansów ESG, przegląd i doskonalenie procesów biznesowych SSC przed i podczas wdrażania ERP.
Przed doradztwem Ildikó pracowała w sektorze SSC, dlatego posiada praktyczne doświadczenie przywódcze w zakresie kontrolingu, raportowania, audytu wewnętrznego i zarządzania projektami. Poza finansami i rachunkowością (zarówno US GAAP, jak i IFRS) koncentruje się na kwestiach technicznych (IT) i HR.
  • Linkedin
Miłosz Aleksander Tate and Lyle GSS Wice Prezes Tate & Lyle, Dyrektor Zarządzający Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu, zarządzaniu i optymalizacji międzynarodowych Centrów Usług Wspólnych. Posiada kluczowe kompetencje w zarządzaniu dużymi zespołami w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku, zarządzaniu strategicznym, koordynacji programów transformacyjnych oraz metodologiach optymalizacji i ciągłego doskonalenia. Główne obszary doświadczenia w zarządzaniu: Finanse, Zakupy, IT, Kadry, Obsługa Klienta, Zarządzanie Projektami. Obecnie posiada całościową odpowiedzialność za między-funkcyjną organizacje Global Shared Services dla regionów Europy (EMEA), Ameryki Północnej (NA), Ameryki Południowej (LATAM) oraz Azji (APAC).
  • Linkedin
Katarzyna Lazarevic Philips Global Business Services Senior Supply Chain Director GBS EMEA Katarzyna ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Zdecydowaną większość swojego doświadczenia zawodowego spędziła w Shell na różnych regionalnych i globalnych stanowiskach. W Philips odpowiada za funkcję GBS Operations in Supply Chain, która obejmuje szerokie portfolio procesów, takich jak Market 2 Order, Order 2 Fulfillment, International Warehousing & Distribution oraz Site Planning (usługi architektury lokalizacji) z prawie 800 pracownikami w strukturach bezpośrednich.
  • Linkedin
Bartosz Budzewski Philips Global Business Services Market Value Stream Leader – EMEA Bartosz zarządza relacjami z partnerami Philips GBS w zakresie wszystkich strumieni wartości (usług) świadczonych przez GBS. Odpowiedzialny za zarządzanie przepływem usług z i do GBS w regionie EMEA.
W ciągu ostatnich 10 lat Bartosz pełnił różne role w GBS, takie jak szef zakupów pośrednich lub lider ds. Doskonałości operacyjnej i PMO. Posiada certyfikat Six Sigma Black Belt i Lean Trainer.
  • FOCUS ON Business
Marcin Janiszewski Elekta Business Services Vice President W 2016 roku z sukcesem założył wielofunkcyjne globalne centrum „Global Business Service Centre” dla Elekty w Warszawie. A już w styczniu 2018 roku podczas Gali Outsourcing Stars, centrum znalazło się wśród trzech najlepszych SSC.
Marcin ma ponad 20-letnie doświadczenie m.in. w obszarze usług finansowych, zakupów i IT – w tym 4 lata w audycie finansowym w firmie z Wielkiej Czwórki i 13 lat w sektorze SSC/BPO. W latach 2012-2016 odpowiadał za jednego z największych klientów w Infosys BPO – Philips. Do jego głównych odpowiedzialności należało dbanie o jego sprawne działanie w regionie EMEA, a także transformacja procesów Finansowych, Zakupowych oraz IT.
  • Linkedin
Benjamin Cornils ITP Prizren Technical Adviser at the Digital Transformation Center Benjamin initially joined the German Development Agency-GIZ in 2014. After having worked in Germany and Myanmar, he moved in early 2021 to Kosovo working currently as a Technical Adviser for the Digital Transformation Center in the Innovation and Training Park (ITP) Prizren. Benjamin has a multidisciplinary academic background with university degrees from Berlin School of Economics and Law, European-University Viadrina in Frankfurt/Oder and Global Business School Barcelona.
Piotr Jarosz KPMG Director in Shared Service and Outsourcing Advisory Piotr jest dyrektorem w zespole Shared Service and Outsourcing Advisory w KPMG w Krakowie. Ma ponad 15 lat doświadczenia w doradztwie w obszarze SSC/BPO, specjalizując się głównie w procesach księgowych, zakupowych i obsłudze klienta. Pracował jako dyrektor programowy w wielu międzynarodowych projektach GBS i nadzorował centralizacje na łączną liczbę ponad 5000 FTEs. Piotr ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów SSC, rozpoczynając od budowania strategii, poprzez analizy wykonalności, design i planowanie powstania centrum, aż do osiągnięcia pełnej funkcjonalności.
Péter Kiss KPMG International Business Development Advisor Péter posiada 32-letnie doświadczenie jako konsultant biznesowy w dziedzinie energii jądrowej, odnawialnych źródeł energii, węgla, gazu, energii wodnej, eksploracji i wydobycia oraz przerobu i sprzedaży. Odpowiedzialny za szereg zadań podczas transformacji sektora energetycznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na Węgrzech, w tym przygotowanie prywatyzacji, integracji fuzji i liberalizacji rynku. W swojej pracy doradzał (między innymi w zakresie budowania CUW i GBS oraz centralizacji procesów) największym międzynarodowym firmom energetycznym, takim jak E.ON, RWE, EdF, Fortum, AES, Eni, GdF i Ruhrgas. Autor publikacji w zakresie rynków energetycznych w krajach BRIC oraz Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Paweł Rowicki ISS Head of Shared Services Transformation Paweł prowadzi obecnie globalny program transformacji usług wspólnych w ISS A/S
W ciągu ostatnich 17 lat, pracując dla globalnych sektorów bankowości i nieruchomości, zdobył ogromne doświadczenie i znajomość rynków SSC i BPO. W przeszłości Paweł był odpowiedzialny za pomyślne tworzenie organizacji SSC, restrukturyzację działów oraz zarządzanie BPO i umowami z dostawcami. Obecność po wszystkich stronach branży SSC/Outsourcing poszerzyła perspektywę Pawła na kompleksowy łańcuch wartości i współzależności rynkowe.
Waldemar Nowak Automation Innology Założyciel, CEO Założyciel Automation Innology. Doradca Zarządu oraz Dyrektor Finansowy w Grupie White Star Real Estate. Pracował dla DSV, Maersk oraz prowadził projekty dla firm Fortune 500 w tym 4 liderów. Współtwórca konceptu usprawniania i automatyzacji procesów opartego na innowacyjnym i praktycznym podejściu, które wykorzystuje globalny potencjał nowych technologii. Lider transformacji z 20-letnim doświadczeniem w branży łańcucha dostaw, logistyki, nieruchomości, mediowej, ubezpieczeniowej i outsourcingowej. Posiada doświadczenie w zakresie formułowania i wdrażania strategii oraz prowadzenia złożonych inicjatyw transformacyjnych w obszarze outsourcingu. Wdraża autorskie koncepty pracy z jakością, oporem, budowania strategii dla GBS/SSC.
Rafał Stawasz XSYS Global Dyrektor SSC Rafał posiada 10-letnie doświadczenie w sektorze finansowym. Jako dyrektor SSC XSYS Global miał okazję budować od podstaw CUW w Polsce oraz wspierać projekt wydzielenia biznesu. Swoje doświadczenie zdobywał w działach kontrolingowych największych SSC w Łodzi. Dokonywał między innymi centralizacji i optymalizacji obszarów związanych z analizą kosztów produkcji, wprowadzając projekty usprawnieniowe oraz procesy analiz. Nadzorował transfer zróżnicowanych procesów biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji finansowych. Trener w obszarach neuroprzywództwa oraz coach kariery.
Paweł Łopatka Customertimes Senior Vice President Doświadczony ekspert, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym z udokumentowanym doświadczeniem w rozwijaniu biznesu, zarządzaniu organizacjami, projektami i zespołami w czasach ciągłych zmian.
Były członek zarządu Project Management Institute Poland Chapter oraz Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce (ABSL).
Mentor i coach środowisk startupowych w Polsce i Europie.

Absolwent Politechniki Opolskiej, Abertay University w Dundee oraz studiów doktoranckich z zakresu Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zdobywał globalne doświadczenie w firmach takich jak Redknee, Nokia, Siemens, BBC Scotland i SoftServe działających w regionach EMEA i APAC.
Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, handlu detalicznego, mediów, transformacji cyfrowej, outsourcingu i metaverse. Doświadczony w fuzjach i przejęciach.

Uznany Menedżerem Roku 2018 przez Pro Progressio, a także Tygrysem Biznesu w latach 2017-2022 jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.

W ramach swojego ostatniego zadania zatrudnił ponad 1200 współpracowników i rozwinął 7 lokalizacji w Polsce, współpracując z czołowymi klientami na całym świecie z rynków Europy i Azji.
Paweł Płocki Trumpf Dyrektor SSC Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Posiada doświadczenie w tworzeniu nowych procesów, usprawnieniach i automatyzacji a także wdrożeniach globalnych projektów. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame, czynnie zaangażowany w projekt outsourcingowy Finansów i IT na wszystkich jego etapach. Obecnie Dyrektor SSC niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych.
  • Linkedin
Anna Daszczyńska ING Hubs Poland Dyrektor HR Anna jest Dyrektorem HR w ING Hubs Poland – centrum usług technologicznych, zarządzania danymi oraz zarządzania ryzykiem dla grupy ING globalnie, wspierającym transformację cyfrową w ING. ING Hubs Poland ma swoje biura w Katowicach i Warszawie i liczy ponad 3 tys. pracowników.
Anna ma ponad 20 letnie doświadczenie w biznesie w rolach menedżerskich i dyrektorskich w firmach międzynarodowych z różnych branż. Ostatnie 7 lat spędziła w PepsiCo w funkcji Dyrektora ds. Zarządzania Talentami w Europie Centralnej, a wcześniej HR Dyrektora w Polsce.
Anna jest pasjonatką rozwoju, coachingu, mentoringu oraz budowania angażującej kultury organizacyjnej w miejscu pracy.
  • Linkedin
Ireneusz Jasielski AstraZeneca Head of Technology & Data Architecture Ireneusz jest globalnym liderem doświadczonym we współpracy z biznesem oraz jest ekspertem w standaryzacji oraz automatyzacji procesów w międzynarodowych firmach w obszarze finansów, zakupów i IT. Jego biznesowe ciriculum obejmuje wdrażanie zintegrowanych systemów zakupowo-finansowych na całym świecie oraz usprawnienia procesów w oparciu o analitykę i big data.
Pracując w globalnych strukturach od ponad 15 lat dostrzega liczne korzyści płynące ze standaryzacji procesów, zarządzania zmianą i wdrażania najnowszych technologii. Jako menadżer projektował i wdrażał systemy i w ich oparciu transformował procesy dla AstraZeneca, Schneider Electric i Colgate Palmolive.
Anna Czyż Warner Bros. Discovery People & Culture Senior Manager Jestem starszym menedżerem HR, strategiem i psychologiem z ponad 15-letnim doświadczeniem we wprowadzaniu kompleksowego doskonalenia procesów HR w globalnych firmach w wielu sektorach. Jako liderka strategiczna posiadam zdolność zarządzania złożonymi i wyjątkowymi zmianami transformacyjnymi. Z łatwością tworzę długoterminowe strategie personalne, ujednolicam struktury organizacyjne i optymalizuję procesy. Moje zaangażowanie w budowanie i wspieranie efektywnych relacji na wszystkich poziomach pozwala mi umiejętnie łączyć struktury organizacyjne i tworzyć długofalowe strategie kadrowe. Jestem dumna z mojej zdolności do natychmiastowego łączenia się z interesariuszami wyższego szczebla, kluczowymi decydentami i menedżerami na całym świecie, aby kierować rozwojem HR oraz aby zapewnić pełną zgodność celów działów i wydziałów z szerszymi celami biznesowymi. Chętnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem, wierząc, że podstawą sukcesu firmy są zmotywowani, odpowiedzialni i zaangażowani pracownicy. Od 2019 r. rozwijam, szkolę i przekazuję wiedzę zespołowi People and Culture (HR) Global Services w Warner Bros. Discovery
Katarzyna Zalewska Husqvarna Shared Services Centre SSC Head Katarzyna jest Global Business Services Lead z ponad 20-letnim progresywnym doświadczeniem w programach transformacji i dostarczaniu usług dla globalnych organizacji w modelach scentralizowanych (SSC/GBS/BPO), zarządzając zespołami średniej i dużej wielkości oraz realizując programy transformacji dla finansów, HR, zakupów i wielu innych procesów. Posiada dyplom Executive MBA.
Jako zorientowana na klienta i doświadczona liderka, Katarzyna była zaangażowana we wdrażanie skalowalnych modeli operacyjnych niezależnie od wielkości oraz konfiguracji centrum (in-house, outsourcing) dla kilku globalnych marek. Od maja 2021 roku Katarzyna buduje Centrum Usług Wspólnych dla Husqvarna Group, pełniąc funkcję Center Head, odpowiadając za pomyślne przeniesienie, wydajność lokalizacji i sprawną realizację procesów przeniesionych do Warszawy, z silnym naciskiem na satysfakcję klienta i niezakłóconą ciągłość biznesową. Budując Centrum od podstaw i wdrażając Program Transformacji, Katarzyna wspiera firmę w procesie zmian.
Jest Prelegentką na wydarzeniach branżowych, zawsze otwartą na wymianę doświadczeń w obszarze ewolucji GBS i najlepszych praktyk.
Wojciech Bieniek AstraZeneca Associate Director GFS Science R&D Units Wojciech pełni funkcję Wicedyrektora departamentu Science Units w Astra Zeneca. Ma ponad 10 lat doświadczenia w konsultingu, kontrolingu, analizie i planowaniu finansowym, które zdobył pracując dla firm takich jak Mostostal, Nestle i Accenture, gdzie odpowiadał za zarządzanie portfelem projektów, kontroling i raportowanie miesięczne. Pracę w firmie Astra Zeneca rozpoczął w dziale badań i rozwoju w obszarze onkologii i biofarmacji. W kwietniu 2021 objął stanowisko wicedyrektora oddziału Science Units w Astra Zeneca. Wojciech posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze transformacji organizacyjnej, a w szczególności w restrukturyzacji działów finansowych, standaryzacji procesów, a także w budowaniu centrów usług wspólnych w obrębie działów sprzedaży oraz badań i rozwoju. Obronił doktorat dotyczący badania przepływów pieniężnych przedsiębiorstw w procesie inwestycyjnym w Szkole Głównej Handlowej.