The BSS Tour Słupsk

The BSS Tour Słupsk

Agenda

Agenda

03.11.2021
10:00 - 10:30
Rejestracja gości
03.11.2021
10:30 - 10:40
Otwarcie wydarzenia
  • Krystyna Danilecka-Wojewódzka
    Krystyna Danilecka-Wojewódzka (Prezydentka Miasta, Urząd Miasta Słupska)
  • Marcin Grzegory
    Marcin Grzegory (Zastępca Dyrektora/Rzecznik Inwestora, Invest in Pomerania)
  • Mirosław Kamiński
    Mirosław Kamiński (Prezes Zarządu, Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego)
03.11.2021
10:40 - 11:15
Focus on Słupsk Prezentacja nt. raportu Focus on Słupsk i znaczenia średnich miast w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu.
  • Wiktor Doktór
    Wiktor Doktór (Prezes, Pro Progressio)
03.11.2021
11:15 - 11:30
Przerwa kawowa
03.11.2021
11:30 - 12:15
Panel dyskusyjny "Talent pool" Omówienie potencjału kadrowego Słupska
  • Cezary Maciołek
    Cezary Maciołek (Prezes, Grupa Progres)
  • Małgorzata Mudyna
    Małgorzata Mudyna (Regional Manager Professionals, Randstad)
  • prof. dr hab. Marek Łukasik
    prof. dr hab. Marek Łukasik (Prorektor ds. Rozwoju i Współpracy, Akademia Pomorska)
03.11.2021
12:15 - 13:00
Panel dyskusyjny "Infrastruktura i środowisko pracy" Środowisko pracy dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu.
  • Aleksander Szybilski
    Aleksander Szybilski (Associate I Head of Workplace Strategy Poland, Cushman&Wakefield)
  • Marcin Faleńczyk
    Marcin Faleńczyk (Dyrektor Regionalny, JLL)
  • Mirosław Kamiński
    Mirosław Kamiński (Prezes Zarządu, Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego)
03.11.2021
13:00 - 14:00
Networking Poczęstunek i networking
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Wiktor Doktór Pro Progressio Prezes Wybitny ekspert branży outsourcingu, specjalizujący się w wielu obszarach związanych z nowoczesnymi usługami dla biznesu, włącznie z BPO, R&D, ITO, Call Contact Center oraz tematyką nearshoringu i offshoringu.
Jest prezesem Pro Progressio – organizacji zajmującej się doradztwem i konsultingiem z zakresu nowoczesnych usług dla biznesu. Wiktor należy do grona najważniejszych osobowości outsourcingowych w Polsce i wielokrotnie był nagradzany za swój wkład w rozwój sektora usług dla biznesu w Polsce.
Jest twórcą i autorem dwóch podcastów o tematyce sektora nowoczesnych usług dla biznesu - polskojęzycznego "BSS bez tajemnic" oraz anglojęzycznego "Good Morning BSS World".
  • Linkedin
Małgorzata Mudyna Randstad Regional Manager Professionals Manager z kilkuletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania strukturami sprzedażowymi. Zarządza wyspecjalizowanymi zespołami konsultantów, którzy realizują projekty rekrutacyjne w zakresie IT, inżynierii, logistyki, sprzedaży, finansów i sektora SSC/BPO. Odpowiada za kontrolę jakości dostarczanych usług oraz nadzoruje ich realizację. Do jej głównych zadań należy rozwój biznesu na terenie północnej Polski, budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi Klientami jak i wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu HR oraz wdrażanie/projektowanie nowych strategii rekrutacyjnych.
Dostarcza informacje dotyczące aktualnych trendów na rynku pracy, analiz wynagrodzeń oraz potencjału rynku północnej Polski. Posiada bogate doświadczenie w ocenie potencjału pracowników i konstrukcji indywidualnych programów szkoleniowych. Służy wiedzą dotyczącą nowatorskich rozwiązań w zakresie rekrutacji i selekcji specjalistów z różnych poziomów stanowisk.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Cezary Maciołek Grupa Progres Prezes Od 2006 roku związany z branżą Outsourcingu i HR. Prezes Zarządu i współwłaściciel holdingu Grupa Progres. Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii grupy spółek działających na rynku outsourcingu usług HR w Polsce i za granicą.
Pomysłodawca Kursu na HR – wydarzenia, które łączy świat biznesu, nauki i władz samorządowych. Zaangażowany w kluczowe projekty HR – uczestniczy w pracach zespołów wpływających na prawodawstwo w Polsce oraz tworzenie przepisów regulujących działanie rynku pracy.
Analizuje tematykę świata rekrutacji i gospodarki. Swoją wiedzą dzieli się podczas konferencji, debat oraz na łamach gazet i w prasie branżowej. Absolwent studiów MBA na Akademii Leona Kozminskiego.
prof. dr hab. Marek Łukasik Akademia Pomorska Prorektor ds. Rozwoju i Współpracy Prorektor ds. Rozwoju i Współpracy na Akademii Pomorskiej w Słupsku, profesor uczelniany, wykładowca w Katedrze Filologii Angielskiej. Odpowiada m.in. za wdrożenie i monitorowanie strategii Uczelni, udział i nadzór nad działalnością w zakresie pozyskiwania środków unijnych, koordynowanie działań na rzecz współpracy z otoczeniem zewnętrznym, tj. gospodarką, samorządem i trzecim sektorem, współpracę międzynarodową w zakresie programów europejskich, umów bilateralnych i podwójnego dyplomu oraz promocję uczelni na arenie międzynarodowej. Od 2017 roku profesor wizytujący na Uniwersytecie Turyńskim. Prywatnie: miłośnik astronomii i wielbiciel górskich wędrówek.
  • Linkedin
Marcin Faleńczyk JLL Dyrektor Regionalny 12 lat doświadczenia w doradztwie i bezpośrednich inwestycjach zagranicznych, w JLL pracuje od 2016 r.
Tworzył i pracował w Invest in Pomerania jako Zastępca Dyrektora - jednej z najlepszych agencji promocji inwestycji w Polsce
Ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Proces Inwestycyjny
Marcin doradza Klientom przy konsolidacjach, renegocjacjach oraz decyzjach relokacyjnych, a także prowadzi w imieniu Klientów negocjacje umów najmu.
Mirosław Kamiński Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego Prezes Zarządu Absolwent Politechniki Gdańskiej, mgr inż. zarządzania oraz Francusko-Polskiego Studium Podyplomowego w Dziedzinie Finansów, Master of Business Finance i Master of Business Administration. Posiada 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi.
Od 2005 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Słupsku, zarządzającej Słupskim Inkubatorem Technologicznym oraz obszarem Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Marcin Grzegory Invest in Pomerania Zastępca Dyrektora/Rzecznik Inwestora Ekspert w dziedzinie bezpośrednich inwestycji zagranicznych i biznesowych stosunków międzynarodowych. Od 2011 roku zaangażowany w rozwój sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych. Entuzjasta doskonalenia systemu nauczania i dostosowania go do wymogów ewoluującego rynku pracy oraz budowania świadomych ścieżek kariery i rozwoju dla młodych ludzi. W wolnych chwilach zapalony wykładowca. Fan rozwiązań nieszablonowych. Aspirujący do miana inspiratora.
Krystyna Danilecka-Wojewódzka Urząd Miasta Słupska Prezydentka Miasta Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Nauczycielka, przedsiębiorczyni i wieloletnia działaczka samorządowa. Posiada wysokie kompetencje merytoryczne i cenne predyspozycje osobowościowe, a także bogate doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim i instytucjonalnym.
Przez wiele lat pracowała jako nauczycielka w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Słupsku, następnie piastowała funkcję wicedyrektorki, a od 1997 objęła stanowisko dyrektorki, które zajmowała do 2006 roku.
Od lat związana z samorządem lokalnym, niegdyś jako pracownica Wydziału Kultury Urzędu Wojewódzkiego i rzeczniczka prasowa Prezydenta Słupska, później jako Radna Rady Miejskiej w Słupsku. W trakcie sprawowania mandatu w Radzie Miejskiej pełniła m.in. funkcję wiceprzewodniczącej oraz przewodniczącej Komisji Kultury i Edukacji.
W roku 2005 oznaczona Złotym Krzyżem Zasługi.
W latach 2014-2018 pełniła funkcję Zastępczyni Prezydenta Miasta Słupska, odpowiadając za oświatę, kulturę, sport, pomoc społeczną i politykę mieszkaniową.
  • Linkedin
Aleksander Szybilski Cushman&Wakefield Associate I Head of Workplace Strategy Poland Doświadczenie Aleksandra w zakresie projektowania powierzchni biurowych wynosi 5 lat a w ostatnim czasie zostało uzupełnione o 5 lata tworzenia strategii środowiska pracy i zarządzania zmianą dla nowo otwieranych powierzchni biurowych w Polsce i Europie. Największym projektem prowadzonym przez Aleksandra było zarządzanie przeprowadzka i tworzenie koncepcji nowego biura dla Samsunga R&D w budynu Warsaw Spire. Zakres prac polegał na zebraniu wymagań związanych z środowiskiem pracy od pracowników i zarządu, zarządzenie zmianą, komunikacja wewnątrz firmy, nadzorowanie tworzonych space planów, zarządzanie budżetem oraz koordynacja prac zespołu projektowego. W roli konsultanta Aleksander pomagał w tworzeniu strategii środowiska pracy dla takich klientów jak: : Roche, Novonordisk, Takeda, UPC, Mazars, Unilever, Kuehne + Nagel, Axa. KMD.