The BSS Tour Łódź

The BSS Tour Łódź

Agenda

Agenda

19.10.2021
19:00 - 22:00
Wieczorny networking Wieczorem, w przeddzień konferencji spotykamy się na tzw. Beforku, czyli spotkaniu networkingowym.
20.10.2021
09:00 - 09:15
Rejestracja uczestników Witamy na konferencji The BSS Tour Łódź: IT w centrum Polski
20.10.2021
09:15 - 09:20
Rozpoczęcie konferencji Powitanie gości i rozpoczęcie konferencji
  • Wiktor Doktór
    Wiktor Doktór (Prezes, Pro Progressio)
20.10.2021
09:20 - 10:00
Łódź - Miasto dla sektora IT
  • Adam Brzostowski
    Adam Brzostowski (Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej, Urząd Miasta Łodzi)
  • Anna Celichowska
    Anna Celichowska (Członek Zarządu, Virako)
  • Marcin Włodarczyk
    Marcin Włodarczyk (Dyrektor Regionalny, Colliers)
  • Wiktor Doktór
    Wiktor Doktór (Prezes, Pro Progressio)
20.10.2021
10:00 - 10:45
Internet of Behaviours
  • Sebastian Młodziński
    Sebastian Młodziński (CEO, Timate)
20.10.2021
10:45 - 11:00
Przerwa kawowa
20.10.2021
11:00 - 12:00
Bezpieczeństwo chmury i jej możliwości Panel dyskusyjny
  • Adam Chołys
    Adam Chołys (Senior Cloud Solutions Architect, iTechArt)
  • Andrzej Tabara
    Andrzej Tabara (CTO, Team Connect)
  • Paweł Łopatka
    Paweł Łopatka (Vice President - APAC Clients Success i Country Manager w SoftServe, SoftServe)
  • Tomasz Mrozowski
    Tomasz Mrozowski (CEO, Grupa 3S)
  • Wojciech Kubiak
    Wojciech Kubiak (Cloud Technical Unit Leader, Cybercom)
20.10.2021
12:00 - 12:15
Przerwa kawowa
20.10.2021
12:15 - 13:00
Chmura, Big Data i narzędzia Bussiness Intelligence w świecie e-commerce Studium przypadku Amazon
  • Cezary Pieczetowski
    Cezary Pieczetowski (Site Lead at Amazon, Amazon)
20.10.2021
13:00 - 14:00
Lunch
20.10.2021
14:00 - 14:45
Czego jeszcze nie wiesz o cybersecurity? • Człowiek jako filar cyberbezpieczeństwa każdej firmy.
• Technologia, procedury i ludzie – jak to wszystko połączyć?
• Jak nieświadomie każdy z nas może zostać ofiarą ataku?
  • Łukasz Olechnowicz
    Łukasz Olechnowicz (CEO, Infopulse Poland)
20.10.2021
14:45 - 15:00
Przerwa kawowa
20.10.2021
15:00 - 15:45
Najnowsze trendy dla rynku pracy IT • Talent pool dla specjalistów IT
• Wynagrodzenia w branży IT/ICT/ITO/IT contractingu
• Czego pragną pracownicy IT?
  • Justyna Mazur
    Justyna Mazur (Head of Experis Perm, Experis)
  • Sylwia Panek-Strzała
    Sylwia Panek-Strzała (Sales Manager, Experis)
20.10.2021
15:45 - 17:00
Networking
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Wiktor Doktór Pro Progressio Prezes Wiktor Doktór jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma, Pro Progressio jest wydawcą serwisu internetowego FOCUS ON Business oraz drukowanego dwumiesięcznika Outsourcing&More.
  • Linkedin
Adam Chołys iTechArt Senior Cloud Solutions Architect Adam specjalizuje się w tworzeniu wielkoskalowej architektury rozwiązań chmurowych dla biznesu, opartych głównie na komponentach dostępnych w chmurze Microsoft Azure. Ma za sobą zarówno udane wdrożenia cloud-native, jak też migracje dużych, monolitycznych aplikacji funkcjonujących w infrastrukturze klienta. Kierował projektami chmurowymi end-to-end dla firm technologicznych o skali od 5 do 100 000 pracowników, dbając również o dobór odpowiednich systemów zabezpieczeń i monitoringu opracowywanych rozwiązań.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Paweł Łopatka SoftServe Vice President - APAC Clients Success i Country Manager w SoftServe Vice President - APAC Clients Success i Country Manager w SoftServe. Absolwent Politechniki Opolskiej, Uniwersytetu Abertay w Dundee oraz studiów doktoranckich z zakresu Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zdobył globalne doświadczenie w takich firmach jak Redknee, Nokia, Siemens czy BBC Scotland. Uznany za Menedżera Roku 2018 przez ProProgressio, a także Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie. Razem z zespołem od podstaw stworzył polski oddział firmy SoftServe, który zatrudnia ponad 800 osób w 5 lokalizacjach.
  • Linkedin
Cezary Pieczetowski Amazon Site Lead at Amazon Posiada ponad 10 lat doświadczenia w otwieraniu i prowadzeniu centrów logistycznych e-commerce. Od 6 lat aktywnie pracuje w obszarze Big Data. Dzięki użyciu nowoczesnych narzędzi Business Intelligence, buduje raporty, które przyspieszają podejmowanie decyzji. Przed powrotem do Polski, miał okazję pracować w większości krajów Europy Zachodniej. Obecnie prowadzi centrum logistyczne Amazon w Łodzi. Równolegle do pracy w firmie Amazon wykłada na Politechnice Łódzkiej i Akademii Leona Koźmińskiego.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Sebastian Młodziński Timate CEO W latach 1998-2002 pracownik spółki Optimus SA na stanowiskach zarządczych. Od 2001 roku przedsiębiorca, założyciel i obecny udziałowiec Young Consulting, od 2004 roku partner BRE Bank SA (obecnie Mbank SA). W 2006 roku powołał do życia agencję reklamową Symetria. Współtwórca firmy XTPL SA i prezes jej zarządu w latach 2015-2017. Współzałożyciel Fundacji Europa+. Członek Rady Nadzorczej fundacji TED. W latach 2008-2010 wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University.
  • Linkedin
Tomasz Mrozowski Grupa 3S CEO Równolegle jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu PLAY prowadzi projekty strategiczne dla całej grupy PLAY Communications S.A. Odpowiedzialny za wdrażanie strategii korporacyjnej, transformacje organizacji i procesów oraz rozwój nowego biznesu. Pracował z zarządami większości spółek z indeksu WIG20, gdzie realizował innowacje i inicjatywy od etapu inkubacji do wieloletniej transformacji modelu biznesowego. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Copenhagen Business School oraz KAIST MBA w Korei Południowej.
  • Linkedin
Andrzej Tabara Team Connect CTO Jest absolwentem Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, od 16 lat związany zawodowo z branżą IT. Swoje doświadczenie zdobywał w największych łódzkich firmach IT m.in. na stanowiskach: Programisty, Project Managera i Delivery Managera. Wyspecjalizował się w zakresie rozwoju oprogramowania, budowania zespołów oraz produktów, outsourcingu IT i procesów biznesowych. Współpracował z takimi firmami jak: Airbus czy Boston Scientific Corporation. Jest pasjonatem transformacji agile oraz rozwiązań chmurowych, nie tylko w działach software developmentu. Aktualnie, łączy rolę Business Development Director oraz CTO odpowiadając za rozwój Team Connect Sp. z o.o., w szczególności jego łódzkiego oddziału.
  • Linkedin
Łukasz Olechnowicz Infopulse Poland CEO Doświadczony menedżer od początku kariery zawodowej związany z zarządzaniem projektami na poziomie strategicznym. Realizował projekty doradcze dla takich firm jak Bank Ochrony Środowiska, Aiton Caldwell, Port Lotniczy w Gdańsku, Energa czy EC Sydkraft. Od ponad 6 lat z sukcesami rozwija spółki informatyczne w Polsce. W chwili obecnej prezes zarządu Infopulse Poland, spółki należącej do skandynawskiej grupy kapitałowej EVRY, bezpośrednio powiązanej z ukraińską firmą outsourcingową Infopulse.
  • Linkedin
Sylwia Panek-Strzała Experis Sales Manager W Experis od ponad 6 lat, odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój biznesu w zakresie IT contractingu, obecnie skupiona na sprzedaży rozwiązań managed services i współpracy z nowymi inwestorami IT. Z branżą rekrutacji IT związana od 14 lat, w tym 12 lat w sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Harvard Business School.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Anna Celichowska Virako Członek Zarządu Członek Zarządu Virako Sp. z o.o., Dyrektor ds. Komercjalizacji, związana ze spółką od ponad 11 lat. Pasjonatka nieruchomości, od początku kariery zawodowej aktywnie działająca na rynku nieruchomości komercyjnych. Wcześniej zatrudniona w firmie deweloperskiej z Grupy Banku PEKAO SA oraz w zespole obsługi kluczowych inwestorów w Urzędzie Miasta Łodzi. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego i członek prestiżowego CCIM Institute. Odpowiadała za komercjalizację nowoczesnych obiektów biurowych w Łodzi, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku. Obecnie zaangażowana w komercjalizację Monopolis w Łodzi, flagowego projektu Virako.
  • Linkedin
  • FOCUS ON Business
Adam Brzostowski Urząd Miasta Łodzi Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Na łódzkiej uczelni ukończył Stosunki Międzynarodowe oraz studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość Zarządcza i Controlling oraz Mechanizmy Funkcjonowania Strefy Euro. Jest także absolwentem The London School of Economics, kierunek Finance. W czasie studiów był redaktorem naczelnym magazynu Deal oraz V-ce Prezesem największego koła naukowego na Uniwersytecie Łódzkim - SKN Inwestor. Karierę zawodową rozpoczął na trzecim roku studiów jako stażysta w Banku Handlowym (Citi). Świat bankowości zatrzymał go na kolejne 13 lat. Doświadczenie w doradzaniu dużym przedsiębiorstwom i międzynarodowym firmom zdobywał w bankach ING Bank Śląski i Raiffeisen Bank Polska (obecnie BNP Paribas). Poza praktyką w sektorze finansowym posiada również bogaty dorobek dokonań biznesowych i inicjatyw społecznych. Jako niezależny doradca odpowiadał za stworzenie strategii rozwoju i komercjalizacji jednego z łódzkich biurowców klasy A. Aktywnie działa na rzecz rewitalizacji i ratowania łódzkich zabytków. Jest zaangażowany w działania promujące młodych i początkujących artystów, m.in. projektu "Drukarnia Sztuki". Przejście z sektora prywatnego i rozpoczęcie pracy w Urzędzie Miasta Łodzi, w zespole Wiceprezydenta Adama Pustelnika, traktuje jako misję na rzecz ekspansji gospodarczej miasta. Świadomość transformacji gospodarczych i konieczności wykorzystywania najnowszych osiągnięć naukowo-technicznych sprawia, że swoje działania chce skoncentrować na stworzeniu warunków do rozwoju branż wysokich technologii na terenie Łodzi i pozyskiwaniu inwestycji/inwestorów z sektora high-tech.
  • Linkedin
Wojciech Kubiak Cybercom Cloud Technical Unit Leader Jest doświadczonym menadżerem związanym z branżą IT od prawie 20 lat, przez ponad 10 lat odpowiedzialny za dział IT w Cybercom. W miedzy czasie przez 4 lata konsultant w dziale bezpieczeństwa. Pierwsze migracje do chmury, zarówno dla klientów Cybercom, jak i na potrzeby własne firmy, przeprowadził w 2014 roku. Od kilku lat kieruje dzialem Cloud, który zajmuje się wsparciem klientów i doradza w zakresie chmur publicznych. Wiedza z zakresu chmur publicznych potwierdzona zostałą certyfikatami z AWS jak i Microsoft.
Skończył Politechnikę Łódzką i studia podyplomowe na Uniwersytecie Łódzkim
  • Linkedin
Marcin Włodarczyk Colliers Dyrektor Regionalny Kieruje oddziałem Colliers w Łodzi od jego założenia, czyli od stycznia 2015 r. Specjalizuje się w doradztwie dla najemców biur w zakresie strategii najmu, selekcji lokalizacji, badania potrzeb, negocjacji umów i organizacji środowiska pracy. Doradza głównie firmom z sektorów IT, SSC, BPO, R&D. Przeprowadził lub nadzorował ponad 80 transakcji najmu o łącznym wolumenie ok. 90 tys. mkw. Obsługuje zarówno małe i średnie firmy, jak i duże międzynarodowe korporacje – doradza w nowych najmach, ale też renegocjacjach i relokacjach. Wraz z innymi ekspertami Colliers wspiera klientów także w zarządzaniu zmianą, projektowaniu i budowie biur, jak również w innych projektach związanych z nieruchomościami komercyjnymi o różnym charakterze. W 2006 r. otrzymał licencję brokera nieruchomości. W latach 2013-2014 kierował Biurem Obsługi Inwestorów w Urzędzie Miasta Łodzi. W latach 2006-2013 kierował Departamentem Obsługi Inwestorów w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej S.A., gdzie specjalizował się w obsłudze projektów przemysłowych i obrocie terenami inwestycyjnymi. Włada językami angielskim i francuskim.
  • Linkedin
Agnieszka Grzybowska Experis IT Recruitment Team Manager Menadżerka zespołu odpowiedzialnego za rekrutacje z obszaru IT w Experis – marce należącej do ManpowerGroup. Specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu procesami, w ramach których pozyskiwani są eksperci z sektora IT oraz kadra zarządzająca projektami z tej dziedziny. Z branżą rekrutacji IT związana jest od 8 lat.